Typologia Klientów

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Szkolenie z typologii Klientów

szkolenie typologia klienta

Temat szkolenia

TYPOLOGIA KLIENTÓW

Trener prowadzący

Andrzej Piróg

Czas trwania szkolenia:

1 dzień – 8 godz.

Opis szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnicy poznają najczęściej spotykane typy Klientów i uczą się do nich skutecznie dopasowywać.

Cele szkolenia:

Poznanie różnych typów Klientów
Nauczenie się dopasowywać do stylu Klienta
Wypracowanie technik skutecznego wpływania na Klienta

Grupa docelowa:

Przedstawiciele handlowi, pracownicy obsługujący Klientów, działy zakupów, kadra menedżerska

Umiejętności nabyte po szkoleniu:

Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą zdolność dopasowywania się do Klientów, a dzięki temu łatwiej będzie im prowadzić skuteczne rozmowy.

Materiały dydaktyczne dla uczestników:

Arkusze do ćwiczeń, testy, prezentacja, materiały rozszerzone drukowane lub na CD

Szczegóły programowe/ harmonogram zajęć

 

Czas

Temat modułu/zawartość
i opis

Metodyka

9.00 – 9.20

Rozpoczęcie szkolenia, omówienie planu szkolenia.

Przedstawienie trenera i uczestników.
„Program szkolenia”

9.20 – 10.30

Typy „trudnych” Klientów:

  • Klient doświadczony / wszystkowiedzący
  • Klient niedoświadczony
  • Klient małomówny
  • Klient gadatliwy
  • Klient niezdecydowany

Analiza materiałów szkoleniowych, wykonywanie ćwiczeń w parach, dyskusja grupowa

10.30 - 11.00

Przerwa kawowa

11.00 – 12.30

Typologia Klientów – jak z nimi skutecznie rozmawiać.

  • Wzrokowcy
  • Słuchowcy
  • Nie tylko kinestetycy

Analiza materiałów szkoleniowych, wykonywanie ćwiczeń w zespołach, dyskusja grupowa

12.30 – 13.30

Przerwa obiadowa

13.30 – 15.00

Typologia Klientów – jak z nimi skutecznie rozmawiać.

  • Autorytet wewnętrzny – autorytet zewnętrzny
  • Ja – Inni
  • Cele – Problemy
  • Zgodny – Negujący
  • Systematyczny – Negujący
  • Osobisty - Rzeczowy

Analiza materiałów szkoleniowych, wykonywanie ćwiczeń w parach, dyskusja grupowa

15.00 – 15.30

Przerwa kawowa

15.30 – 17.00

Klient agresywny – „instrukcja obsługi”

Analiza materiałów szkoleniowych, wykonywanie ćwiczeń w parach, dyskusja grupowa

17.00

Zakończenie szkolenia

Wdrożone narzędzia:

Gotowe schematy postępowania z różnymi typami Klientów

Metody pracy:

Analiza materiałów szkoleniowych, wykonywanie ćwiczeń w parach, ćwiczenia w zespołach, dyskusja grupowa

Zapisz się na  szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Pobierz formularz zgłoszenia na   szkolenie: formularz

Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search