Negocjacje handlowe

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Szkolenie z negocjacji handlowych

szkolenie negocjacje handlowe

Temat szkolenia

Negocjacje handlowe

Trener prowadzący

Andrzej Piróg

Czas trwania szkolenia:

2 dni – 16 godz.

Opis szkolenia:

Szkolenie promuje podejście do negocjacji w stylu win-win (wygrany-wygrany). Podczas wykonywania wielu ćwiczeń uczestnicy wypracowują własny styl negocjacyjny i eliminują nabyte błędy.

Cele szkolenia:

Uczestnicy szkolenia poznają metody skutecznych negocjacji w stylu wygrany-wygrany. Zapoznają się również z zasadami wypracowywania własnego celu w negocjacjach, oraz poznają szereg technik negocjacyjnych, które z jednej strony zwiększą ich przewagę w negocjacjach, a z drugiej strony zabezpieczą ich przed zagrywkami ich partnerów.

Grupa docelowa:

Przedstawiciele handlowi, pracownicy obsługujący Klientów, działy zakupów, kadra menedżerska

Umiejętności nabyte po szkoleniu:

Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą możliwość zwiększenia swojej skuteczności w ustalaniu warunków handlowych.
Właściwe przygotowanie się do rozmów biznesowych zapewni nie tylko osiągnięcie lepszej pozycji, jako negocjatora, ale również poprawi wizerunek firmy w oczach partnera.

Materiały dydaktyczne dla uczestników:

Arkusze do ćwiczeń, testy, prezentacja, materiały rozszerzone drukowane lub na CD

Szczegóły programowe/ harmonogram zajęć

 

Czas

Temat modułu/zawartość
i opis

Metodyka

9.00 – 9.20

Rozpoczęcie szkolenia, omówienie planu szkolenia.

Przedstawienie trenera i uczestników.
„Program szkolenia”

9.20 – 10.30

Istota negocjacji

  • Jak nie przegrać wygrywając, czyli jak prowadzić negocjacje, aby zmaksymalizować zysk, a nie tylko postawić kropkę nad "i"
  • Style negocjacji - wybierz swój styl w zależności od sytuacji
  • Budowanie własnego celu w negocjacjach

Analiza materiałów filmowych, testy własnego stylu w negocjacjach, dyskusja grupowa, ćwiczenia w parach

10.30 - 11.00

Przerwa kawowa

11.00 – 12.30

Etapy procesu negocjacji

  • Jak nie dać się zastraszyć już na początku rozmów
  • Jak prowadzić negocjacje, aby osiągnąć swoje zamierzone cele
  • Zakończenie negocjacji - czy na pewno to Ty jesteś wygrany?

Wykonywanie ćwiczeń w parach, dyskusja grupowa, wykład trenerski, zaskakujący eksperyment

 

 

 

 

12.30 – 13.30

Przerwa obiadowa

13.30 – 15.00

Żelazne zasady negocjacji

  • Zasady, ale nie tylko podstawy, bez których lepiej nie zabierać się za prowadzenie negocjacji

Wykład trenerski, dyskusja grupowa, wykonywanie ćwiczeń w parach, analiza materiałów filmowych, studium przypadku

15.00 – 15.30

Przerwa kawowa

15.30 – 17.00

Żelazne zasady negocjacji c.d.

  • Zasady, ale nie tylko podstawy, bez których lepiej nie zabierać się za prowadzenie negocjacji

Wykład trenerski, dyskusja grupowa, wykonywanie ćwiczeń w parach, analiza materiałów filmowych, studium przypadku

17.00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

9.00 – 10.30

Techniki negocjacyjne

  • Pola negocjacyjne
  • Rozciąganie przedziału
  • Na sceptyka
  • Na blondynkę
  • Wyższa instancja
  • Różnicowanie ustępst

Wykład, dyskusja grupowa, ćwiczenia w parach, studium przypadku

10.30 – 11.00

Przerwa kawowa

11.00 – 12.30

Techniki negocjacyjne c.d.

  • Próbne balony
  • Imadło
  • Groźby
  • Blef
  • Gra czasem
  • Rzut na taśmę
  • Ostatnie życzenie

Wykład, dyskusja grupowa, studium przypadku, ćwiczenia zespołowe

12.30 – 13.30

Przerwa obiadowa

13.30 – 15.00

Techniki negocjacyjne c.d.

  • Presji pozycyjnej
  • Dywersyjne
  • Wojna psychologiczna
  • Przełamywanie impasu

Wykład, dyskusja grupowa, studium przypadku, ćwiczenia zespołowe

15.00 – 15.30

Przerwa kawowa

15.30 – 17.00

Manipulacje w negocjacjach.

  • Manipulacje sieci handlowych wobec dostawców
  • Niewerbalne sygnały świadczące o manipulacjach
  • Obrona przed manipulacjami typu:
    • Straszenie konkurencją
    • Nabieranie na olbrzymią dostawę
    • Skubanie
    • Zasłanianie się pustym portfelem
    • Stawianie drugiej stronie ultimatum
    • Atak personalny
    • Technika kozy
  • Wyższa instancja
  • Rosyjski front
  • Kup sobie reputację
  • Obiecanki
  • Jednostronne założenia
  • Wędzony śledź

Wykład, dyskusja grupowa, studium przypadku, ćwiczenia zespołowe

17.00

Zakończenie szkolenia

Wdrożone narzędzia:

Wypracowanie własnego stylu negocjacji oraz uświadomienie celu w negocjacjach.

Metody pracy:

Studium przypadku, dyskusje grupowe, odgrywanie scenek, burza mózgów, eksperymenty, materiały filmowe

Zapisz się na  szkolenie już teraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Pobierz formularz zgłoszenia na   szkolenie: formularz

Sprawdź termin szkolenia otwartego: terminy szkoleń

© 2016 ObslugaReklamacji.pl. All Rights Reserved. Designed By ARACHNEA - Znawcy Sieci (e-arachnea.biz)

Search