Profesjonalna obsługa reklamacji Szkolenia z obsługa reklamacji / Klienta Pytania Konsumentów Rekrutacja pracowników

Zniszczony płaszcz w pralni

Drukuj
Kategoria: Pytania i odpowiedzi
Utworzono: czwartek, 13, wrzesień 2012

Mam problem z pralnią chemiczną 5 a Sec. Oddałam płaszcz do czyszczenia, przy odbiorze okazało się, że płaszcz ma wiele odbrawień. W zwiąkzu z tym spisałam druk reklamacyjny. Nie posiadając paragonu na zakup, oszacowałam wartość płaszcza na 350PLN. Po jakimś czasie otrzymałam telefon, że mogą mi zaproponowac 100PLN na usługi pralnicze i zwrot płaszcza. Nie zgodziłam się na te warunki, ponieważ nie było to dla mnie wystarczające zadośćuczynienie, płaszcz był zniszczony a z tej pralni nie zamierzam już korzystać. Zatem po jakimś czasie przyszła odpoiwedź, że reklamacja jest uznana i przyznane mi będzie odszkodowanie w wysokości 30% wartości płaszcza i zwrot za usługę pralniczą. Poszłam zatem do pralni po odbiór odszkodowania i płaszcza, po czym dowiedziałam się, że mogę otrzymać albo zniszczony płaszcz, albo odszkodowanie w wysokości 135PLN, ale płaszcza mi nie zwrócą. Jakim prawem?! czy pralnia ma prawo zatrzymać płaszcz? w żadanym z dokumnetów nie było mowy o zatrzymaniu płaszcza. Zatem nie przyjełam reklamacji i chciałabym się odwołać, ale do kogo obecnie?



Jesteśmy uczestnikiem Programu

Rzetelna Firma
Sprawdź naszą rzetelność

Partnerzy

Aplikacja do obsługi reklamacji.

Polecamy

Profesjonalne szkolenia biznesowe
Monday the 21st. Zapraszamy na profesjonalne szkolenia z obsługi reklamacji. All rights reserved.