Profesjonalna obsługa reklamacji Szkolenia z obsługa reklamacji / Klienta Pytania Konsumentów Rekrutacja pracowników

Reklamacja wózka dziecięcego

Drukuj
Kategoria: Pytania i odpowiedzi
Utworzono: wtorek, 07, sierpień 2012

Witam, kupiłam wózek spacerowy dla córki. Muszę przyznać, że taki z wyższej półki, aby służył nam dłużej. Po tygodniu zepsuł się system składania wózka, więc oddałam go do reklamacji i to z niemałymi problemami (sprzedawca był bardzo niemiły i sugerował, że popsułam go umyślnie). Po kilku dniach po odebraniu wózka z reklamacji zauważyłam, że cała rama jest krzywa. Wózek wrócił do reklamacji. Tym razem wyraźnie zaznaczyłam, że chcę wymiany wózka. Wózek wrócił z wymienioną sprężyna zawieszenia. Olano moją prośbę o wymianę, a na domiar złego, wózek cały czas jest krzywy. Nie chcę kolejnej już naprawy. Jestem już wkurzona, bo przez miesiąc od zakupu wózka ponad dwa tygodnie był w naprawie i w sumie przez tydzień był sprawny. Teraz nie mam ani wózka ani pieniędzy, za to mam 6 miesięczną córkę z którą nie mogę wyjść na spacer. Co mogę zrobić w takiej sytuacji??? Dodatkowo dodam,że jest to duży sklep i na stanie posiadają dokładnie taki sam model wózka. Nie chcą mi go wymienić na miejscu, tylko cały czas odsyłają do reklamacji zasłaniając się tym, że taką mają umowę z producentem. Wydaje mi się , że w momencie zakupu zwieram umowę ze sklepem a nie z producentem i właśnie od sklepu mam prawo egzekwować wymianę. Już nie wspomnę o kosztach, które poniosłam wożąc wózek do sklepu i spowrotem.



Jesteśmy uczestnikiem Programu

Rzetelna Firma
Sprawdź naszą rzetelność

Partnerzy

Aplikacja do obsługi reklamacji.

Polecamy

Profesjonalne szkolenia biznesowe
Saturday the 23rd. Zapraszamy na profesjonalne szkolenia z obsługi reklamacji. All rights reserved.